Süper Sözler

25 Haziran 2016 Cumartesi

print this page
send email






Beni öyle bir yalana inandır ki,ömrümce sürsün doğruluğu.

Kime Yâr dediysek ; O Yâr açtı Yarayı.. Belli ki Gerçek Sevenimiz Yoktur , Yaradandan Gayrı..

Göz nereye bakar, gönül oraya akar.. Gönül nereye akar, ayak oraya koşar.

Hayatta neyi seçersen seç, aklın hep seçmeyeceğinde kalacak… Aslında zaman aynı olacak, sadece hikayesi değişecek…

Annesinden dayak yedi halde yine de ‘Anne’ diye ağlayan çocuktur>AŞK.

Aldığım her NEFES: seni yüreğime beni ÖLÜM’e zincirliyor…
Saate bakıyorum AKREP ^ > İNTİHARA GELİYOR…

Umduğumuz Gibi oLsaydı Hayat , Sandığımız Gibi Yaşardık.. BuLduğumuzLa Yetinseydik , KaybettikLerimize AğLamazdık…!

” Ne Kadar Yeni Safya Açarsan Aç: ^ > Yazan Kalemin Rengi İnsanın Kendisidir…”

Çocukken Düşerdik Yerlere Kanardı Sağımız Solumuz, Büyüdükte Ne Oldu Düşmeden Kanıyor Hergün SOLUMUZ…

Bєndєn Sana VєrєbiLєcєk 2 Şєч kaLdı qєriчє ; нєLaL єdiLmєчєn bi нak vє ßirdє нoşcakaL

İnsanlara ASLA Yaralarını Gösterme… SAna Vurmak İStediklerinde İLK Ordan VururLar Bunu UNUTMA..

Kalbini Söksen Ne Fayda?? Sen O’na öLürsün O Başkasına!!..

içteki güzellik yüze yansır yüzdeki güzellik içten değildir.

herşey incelikten insan kalınlıktan kırılır…

Yağmur iyilerin üzerine de yağar, kötülerinde.. (Kızılderili Atasözü)

Sana İki Yol Bıraktım Ey Kalbim ; Ya Benimle Kalıp Ondan Vazgeçeceksin…Ya da Onu Seveceksin, Ben Senden VAZGEÇECEĞİM !

Şimdi,
Söndü ışık/Sustu dudağımdaki sen çalan ıslık..
Sen,Dünya ahret acımsın artık

DEMİR TAVA GELDİ KÖMÜR BİTTİ,,,,AKIL BAŞA GELDİ ÖMÜR BİTTİ

Sesini özlemedim. Yüzünü de… Ellerini de…Yanımdaki varlığını hele hiç !.. Daha yazamıyorum… Uzayan burnum, kalemime çarpıyor. Bırakıyorum…

Yeni Bulduğun Arkadaşları Kaleme, Eskileri Silgiye Vurma. Kalemin Ucu Kalbine Batarsa, Silginin Yumuşak Şefkatine Muhtaç Olursun

Bazen bir kelebeğin ömrü kadardır hayat…Ne kırmaya gelir ne de kırılmaya.

Belki ilk etapta yanlış insanlarla tanışmasaydık, doğru insanı bulduğumuzda, onun değerini anlayamazdık….

AşK nasip işidir,hesap işi değil!.AşK
adayıştır,arayış değil!.
Sen adanmışsan ve yanmışsan bu uğurda,aşk seni
bulmaya gelir…

Eğer inceldiği yerden kopmasına izin vermezsen , Gün gelir en sağlam yerinden kopar..Canın yanar…

Seviyorum dediğimde götü kalkana değil, yanından kız geçerken kafasını kaldırmayana hastayııım :)

Büyüyünce anlarsın dedikleri hiçbir şeyi anlamadım hala. Bi an önce anlasam iyi olur, daha ne kadar büyüyebilirim bilmiyorum.

Kimse sinirli bir kızdan daha hızlı mesaj yazamaz.

Umarım birini çok seversin,
O da sadece canı sıkıldığında konuşur seninle..

Bir de sevgilinin öne gelen saçlarını arkaya atıp, yavaşca yanaktan öpmesi gibi bir gerçek var..

Mutluyken dinledigin sarkının ritmine, mutsuzken sözlerine dikkat edersin.



Sırf sevgilisi üşüyor diye ona atkı, bere ören kızlar, düşünceli kızlardır,içinde kötülük olmaz onların, lütfen çok seviniz.

Babamızın prensesi olarak büyüdük biz. Elin kıçı kırık oğlu gelip ağlatamaz hiçbirimizi.










Google Etiketler:Süper Sözler,süper sözler,süper güzel sözler,en süper sözler,kısa süper sözler,süper sözler kısa

0 yorum:

Yorum Gönder