Aşkı Anlatan Anlamlı Sözler Kısa

24 Haziran 2016 Cuma

print this page
send email






Aşkı Anlatan Anlamlı Sözler

Aşk bir su damlası olsaydı okyanusları, Bir yaprak olsaydı bütün ormanları, Bir yıldız olsaydı tüm kainatı sana vermek isterdim. Ama, sadece seni seven kalbimi verebiliyorum…

Aşk Gülmekten çok ağlamak, yaşamaktan çok ölmek, gelmekten çok gitmektir ve aşk öyle haindir ki nerede imkansız varsa orayı sever…

Aşkımızı Ben mi Yazdım Senin Gönül Defterine Şimdi Soruyorsun Bunlar Doğrumu Diye Bana Sorma Bana Sorma Bundan Sonra

Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün, derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün.

Büyük aşklar engeller karşısında yok olup gitmeyen, bir o kadar büyüyerek bir çığ halini aşan aşklardır. Benim aşkımda bunlardan biri, yüreğim ve sen bir bütünsün bunu unutma…..

Ne haz var senden ayrı, Ne bir tat senden öte. Bir yüzünü görmek bile, değer binbir zahmete. Vereceğin her acı gönülden kabulümdür.! Sendeki cehennemi değişmem bin cennete…

Bi bakışın manası hiç bir sözde yok..! Bi bakış bazen zehir bazen şifa verir. Bi bakış bi bakışı aslından emin eder. Unutma bitanem sevenler daima gözleriyle yemin eder.

Sevdan ne yalnız bir yükseliş demektir nede yıldızlar gibi parlayıp sönmektir.ölmezliği düşünmek bence boşuna emektir.sevdan seni sevip bir daha geri dönmemektir…

Sözlerdir aşkı anlatan, Gözlerdir kalbi kandıran, Kalptir aşkı yaşayan, Dudaklar; romantizmi yaşatan.

Dudaklar sözleri söyler, Sözler ayrılık ister, Kalp bu sözlere yıkılır, Gözler gözyaşı akıtır…

Öyle zor ki düşüncelerimi söyleyememek,öyle zor ki gecelerce uyumadan hep seni düşünmek ve öyle zor ki gözlerinin içine bakıpta seni seviyorum diyememek….gülüşü yaralım….

Sevmek sesini duymaktı,sevmek gözüne bakmaktı,sevmek elini tutmaktı,sevmek seni yaşamaktı,Asla unutmamacasına…

Sesini duysam da her an görmek gibi değil. özlediğimi bil, her an hiç bir şey seni sevmek gibi değil

Yıllar vardır nasıl geçtiğini bilmezdim, Bir gün vardır yaşamın anlamını değiştirdi, Bana dair; hissetmediğimi, bilmediğimi yaşattı, İşte o anı senle yaşadım senle sevdim.












Google Etiketler:Aşkı Anlatan Anlamlı Sözler Kısa,aşkı anlatan güzel sözler,aşkı anlatan güzel mesajlar,güzel aşk sözleri,aşk dolu sözler,aşkı anlatan anlamlı sözler

0 yorum:

Yorum Gönder